KİŞİSEL
VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN RIZA METNİ
Şirketimiz Fatih
Cemal DAMCI – FATİH OPTİK (“Şirket”),
müşterilere ilişkin kişisel veriler bakımından 6698 sayılı Kişisel Verilerin
Korunması Kanunu (“Kanun”) kapsamında “veri sorumlusu” sıfatına sahip olup işbu
Rıza Metni ile söz konusu Kanun uyarınca müşterilerin Şirket tarafından
gerçekleştirilen ve aşağıda belirtilen kişisel veri işleme faaliyetlerine
ilişkin açık rızalarının temini amaçlanmaktadır.
Kanun’un
5 inci maddesinin ikinci fıkrası ile 6 ncı maddesinin üçüncü fıkrasında yer
alan kişisel veri işleme şartlarının karşılanamadığı aşağıdaki durumlar için Şirket
tarafından kişisel verilerin işlenebilmesi için müşterilerin açık rızasının
alınması gerekmektedir. Açık rıza gerektirmeyen süreçlere ilişkin olarak
Aydınlatma Metni kapsamında veri işleme faaliyetleri sürdürülmekte olup açık
rıza gerektiren süreçlerde de Aydınlatma Metni’nde belirtilen temel prensiplere
uygun veri işlenmektedir.
Bu
kapsamda müşterilerin kişisel verileri Şirket Tarafından 6698 sayılı Kanun
Kapsamında Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunmasına İlişkin Politika‘da Bölüm 5.2 altında
belirtilen amaçlarla ve buradaki usule uygun olarak işlenmektedir. Buna göre
kişisel veriler; müşterilere yönelik kampanyaların oluşturulması, Şirket iş
ortakları tarafından Şirket müşterilerine Şirketin mağazasında
kullanabilecekleri özel fırsatların sunulması, çapraz satış yapılması, hedef
kitle belirlenmesi, Müşteri hareketlerinin takip edilerek kullanıcı deneyimini
arttırıcı faaliyetlerin yürütülmesi, Şirkete ait internet sitesi ile mobil
uygulamanın işleyişinin geliştirilmesi ve Müşteri ihtiyaçlarına göre
kişiselleştirilmesi, doğrudan ve doğrudan olmayan pazarlama, kişiye özel
pazarlama ve yeniden pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, kişiye özel
segmentasyon, hedefleme, analiz ve şirket içi raporlama faaliyetlerinin
yürütülmesi, pazar araştırmaları, müşteri memnuniyeti aktivitelerinin
planlanması ve icrası, Şirketin sunduğu ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin
beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili
kişilere önerilmesi ve tanıtılması ile müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin
planlanması ve icrası amaçları da dahil olmak üzere genel anlamda Şirketin ürün
ve/veya hizmetlerinin satış ve pazarlama süreçlerinin planlanması ve icrası, Şirketin
sunduğu ürün ve/veya hizmetlere bağlılık oluşturulması ve/veya arttırılması
süreçlerinin planlanması ve icrası kapsamında Müşteri’nin vereceği onayı
doğrultusunda işlenebilecek ve bu amaçlara yönelik olarak Aydınlatma Metninde
belirtilen taraflarla paylaşılabilecektir.